AKADEMIA REKRUTERA IT

DIGITAL HR MARKETING

Szkolenie techniczne

POZNAŃ

4.10.2018

699 PLN NET

WARSZAWA

15.11.2018

799 PLN NET

Wykorzystaj potencjał marketingu w rekrutacji!

Budowanie marki z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi stało się wyzwaniem dla niemal każdego pracodawcy. Dopasowanie komunikatów do sprecyzowanej grupy docelowej, dobór odpowiednich narzędzi i budowanie angażującej komunikacji to podstawa, aby zaistnieć w świadomości potencjalnych kandydatów i zbudować rozpoznawalną markę. Skuteczna i autentyczna komunikacja powinna oddawać kulturę organizacyjną firmy i być oparta o misję, wizję i wartości.

W trakcie szkolenia HR Digital  Marketing poznasz skuteczne kanały komunikacji marki pracodawcy oraz sposoby na budowanie angażującego i ciekawego contentu. Dowiesz się w jaki sposób budować ofertę dla potencjalnych kandydatów w oparciu o EVP (a także misję, wizję i wartości) oraz przekazywać ją przy pomocy digitalowych kanałów komunikacji.

Dzięki temu szkoleniu dowiesz się

  1. Jak prowadzić techniczne interview z kandydatem i rzetelnie ocenić jego wiedzę oraz poziom umiejętności
  2. Czym jest proces wytwarzania oprogramowania i jaką dokładnie rolę pełni w nim Twój kandydat
  3. O co zapytać klienta zlecającego nam rekrutację, by zrozumieć jakiej roli potrzebuje w swoim zespole
  4. Czym różnią się od siebie poszczególne języki programowania i dlaczego Twoja firma używa Ruby, a nie C++
  5. Jaka jest różnica między live codingiem, pair programmingiem, Codility i które z nich sprawdzają się najlepiej
  6. Gdzie w Polsce najłatwiej znaleźć Developerów, dokąd programiści chętnie się relokują i jak duże są różnice w stawkach
  7. Co czytać i oglądać by nieustannie być na bieżąco

Plan warsztatów

Tworzenie person kandydatów do budowania działań HR Marketing
  1. Przedstawienie badań analizy rynku pracy
  2. Zdefiniowanie grup docelowych
  3. Stworzenie person w oparciu o model Persona Canvas oraz metody Design Thinking

Budowanie komunikacji w oparciu o EVP i misję, wizję, wartości firmy

  1. Elementy i cykl tworzenia EVP
  2. Funkcje misji, wizji i wartości w EVP
  3. Przykłady ciekawego przedstawienia EVP

Projektowanie zakładki kariera

  1. Funkcje zakładki kariera
  2. Przedstawianie poszczególnych elementów w zakładce:
    • ogłoszenia rekrutacyjne
    • kultura organizacyjna
    • benefity
    • ścieżki kariery
    • dodatkowe funkcje (chat, formularze, grywalizacja)
  3. Dobre praktyki i inspiracje

Content i oprawa graficzna

  1. Dobre praktyki w budowaniu angażującego contentu (Video, Real-time marketing, Live posts)
  2. Budowanie contentu w oparciu o kulturę organizacyjną
  3. Narzędzia do oprawy graficznej
    • Adobe Spark
    • Piktochart

Wykorzystanie social media w budowaniu marki i rekrutacji

  1. Facebook
    • strona firmowa i jej zastosowanie w budowaniu marki
    • kampanie płatne, ich zastosowanie i opłacalność
    • potencjał wydarzeń w promocji rekrutacji
    • rola grup społecznościowych w rekrutacji i employer brandingu
    • direct Search na Facebooku
    • prawdy i mity w budowaniu marki personalnej
  2. Zakładka kariery na FB
    • budowanie relacji z użytkownikami młodego pokolenia
  3. Instagram
    • budowanie wizerunku w oczach przyszłych kandydatów
    • dobór # i estetyka zdjęć
    • pomysły i inspiracje na angażujący content
    • budowanie sieci odbiorców

Mierzenie efektywności w działaniach digital HR

  1. Podział metryk na ilościowe i jakościowe, metryki dopasowane do narzędzi
  2. Przegląd narzędzi do monitorowania obecności w sieci (Buffer, Hootsuite, Google alerts, Brand24, Sentione)
  3. Narzędzia do analizy zakładki kariera (Google Analytics, Hotjar)

materiały dla Ciebie

  • podsumowanie szkolenia w formie materiałów elektronicznych i papierowych
  • gotowe persony w modelu user canvas persona
  • schemat tworzenia EVP wraz z przykładami
  • checklista – jak zbudować dobrą zakładkę kariery
  • filmiki instruktażowe jak korzystać z social media
  • przykłady komunikatów do poszczególnych social mediów
  • szablony do gromadzenia i analizy danych z wykorzystywanych narzędzi

TrenerZY

HR Consulting Team Lead w Bee Talents

Konsultant HR w Bee Talents, prowadząc warsztaty i konsultacje wspiera startupy i software house’y w całej Polsce w budowaniu efektywnych zespołów. Na co dzień pracuje z kadrą zarządzającą, doradzając  w podejmowaniu strategicznych decyzji personalnych, wyznaczaniu celów i wprowadzaniu zmian organizacyjnych. Specjalizuje się w tworzeniu marki pracodawcy oraz budowaniu procesów wewnętrznych, które są efektywne biznesowo i przyjazne ludziom.

Marketing Team Lead w Bee Talents

W swoich obowiązkach nie ogranicza się do jednego obszaru marketingu.  Na co dzień wspiera zespół Bee Talents w budowaniu wizerunku w oparciu o działania online-marketingowe. Tworzy i zarządza contentem, który później przekłada na m.in. tworzone przez siebie witryny internetowe. Cechuje go duża kreatywność, którą często pożytkuje na potrzeby designu i tworzenia materiałów marketingowych. Odpowiada też za powstanie marki szkoleniowej Rocket Hive, którą nieustannie rozwija. Od niedawna leader zespołu marketingowego w Bee Talents. 

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

Poznań

Adres

Bee Talents
ul. Matejki 46/3
Poznań

Termin

4.10.2018      |      9:00 – 17:00

Grupa

ok. 10 osobowa

Warszawa

Adres

Eurocentrum Konferencyjne 
Al. Jerozolimskie 134
Warszawa

Termin

15.11.2018      |      9:00 – 17:00

Grupa

ok. 10 osobowa

Przerwy kawowe i lunch są wliczone w cenę szkolenia 😉 

POZNAŃ

4.10.2018

699 PLN NET

WARSZAWA

15.11.2018

799 PLN NET

Zarezerwuj swoje miejsce na warsztatach już dziś! 

DOŁĄCZ DO NAS NA FB

rockethive@beetalents.com

Bee Talents Sp. z o.o., sp. k.
ul. Matejki 46/3
60-767 Poznań

Wspieramy

© 2018 Rocket Hive | Powered by Bee Talents